Samen groeien met Cloud Telephony

25.01.2024

Voor meer dan 10 000 gebruikers in België is Cloud Telephony van Orange vandaag al de ideale telefonieoplossing. Met een virtuele telefooncentrale op maat van uw kmo is optimale bereikbaarheid geen loze belofte. Ook niet in 2024.

Werken uw medewerkers tegenwoordig ook steeds vaker thuis en op verschillende locaties? Geen nood: dankzij Cloud Telephony blijven ze overal moeiteloos verbonden, met mekaar én met uw klanten. Cloud Telephony laat ook kleinere bedrijven toe om hun lokale telefooncentrale in te ruilen voor een flexibele telefooncentrale in de cloud. Het is een trend die zich ook het komende jaar verder zal doorzetten.

Orange Belgium lanceerde Cloud Telephony al in 2020 en de oplossing is al die tijd blijven evolueren. Wist u trouwens dat onze allereerste klant, Ets. Demlenne & Fils uit Beauraing, vandaag nog steeds trouwe klant is? Ook in 2024 pakken we graag uit met enkele nieuwigheden voor onze klanten. Die nieuwe mogelijkheden zullen vooral de gebruikerservaring van u en uw medewerkers ten goede komen.

 

De perfecte integratie van vast en mobiel

Een van die innovaties is mobile integration of mobile convergence. De oplossing die u in staat stelt om ook uw mobiele toestellen in uw telefooncentrale te integreren. Zo kan u voor al uw oproepen voortaan hetzelfde nummer gebruiken, om het even of die oproepen op uw vast of mobiel toestel binnenkomen.

Bovendien kan u inkomende oproepen evengoed laten doorschakelen naar uw mobiele telefoon als naar uw vast toestel. Of beter nog: naar beiden! Zo hoeft u dankzij mobile integration geen enkele oproep te missen. Geen overbodige luxe, als u weet dat een groot deel van alle bedrijfscommunicatie nog steeds via de telefoon verloopt. Een gemiste oproep is zo meer dan ooit een gemiste kans.

Ten slotte zijn ook uw klanten en zakenrelaties gebaat bij een oplossing als mobile integration, die voorheen enkel voor grote bedrijven was weggelegd. Uw klanten krijgen al bij hun eerste telefoontje meteen de juiste persoon in uw bedrijf aan de lijn.

 

Verbeterde interface

Een uniforme, eenvoudige gebruikerservaring is cruciaal voor een snelle adoptie en efficiënt gebruik van die nieuwe, hybride telefoniemogelijkheden. Dat veronderstelt ook een aangepaste interface. Daar willen we in 2024 verder aan werken, zodat al onze klanten kunnen rekenen op een oplossing die als geen andere is afgestemd op hun behoeften.

 

 

Meer weten over ons succesverhaal van Cloud Telephony? Contacteer uw Accountmanager om te weten of Cloud Telephony ook de ideale oplossing is voor uw bedrijf.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht