PBX of cloud: ontdek de telefonie voor uw kmo

14.09.2023

Kiest u voor een klassieke telefooncentrale (PBX) of voor telefonie in de cloud? Dat hangt van uw bedrijf, budget en specifieke noden af. In onze video zetten we beide systemen naast elkaar. Vergelijk en kies het systeem dat best bij u past.

Een klassieke telefooncentrale of PBX (Private Branch eXchange) is een intern telefoniesysteem dat ook op het openbare telefoonnet en op het internet kan aangesloten worden. Als bedrijf kan u op deze manier zowel interne als externe oproepen beantwoorden, oproepen doorschakelen, telefonisch vergaderen … De kern van dit systeem bevindt zich in de fysieke centrale in het kantoorgebouw.

Bij telefonie in de cloud wordt er niet gebeld via traditionele telefoonlijnen of het mobiele netwerk, maar wel via het internet. Klanten maken gebruik van een platform dat door een provider beheerd, beveiligd en onderhouden wordt. Het account kan eenvoudig geconfigureerd worden op meerdere locaties. Naast de standaardfuncties biedt cloudtelefonie gebruikers nog een aantal extra mogelijkheden, zoals voicemail naar e-mail.

 

Welk systeem past best bij uw bedrijf?

In onze video vergelijken we beide telefoniesystemen. Wat moet u voorzien? Hoe zit het met de kostprijs? En wat met de beveiliging? Ontdek het snel in onderstaand filmpje en maak de juiste keuze voor uw bedrijf.

 

 

Kiest u voor telefonie in de cloud? Ontdek Cloud Telephony van Orange!

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht